Bestel biologisch gevogelte, varkenvlees en grasgevoerd rundvlees van boeren die goed voor hun dieren én het land zorgen... en uiteindelijk dus ook voor jou, je vrienden en familie.
Bij Arnarlax werken vakmensen met een diepe liefde voor de natuur aan de beste duurzame kweekzalm. Ze hanteren strenge regels om de impact op de natuur te minimaliseren. Zo hebben de vissen veel bewegingsvrijheid en krijgen ze geen antibiotica toegediend.
Voor biologische kip moet je bij boer Bart zijn! Zijn Polderhoenen en Zwartpootkippen hebben een vrij buitenleven en leven veel langer dan een gangbare kip. De kippen scharrelen zelf hun voedsel bij elkaar in de grote weide en krijgen biologisch voer van de boer.
Wij geloven sterk in de waarde van biologisch en duurzaam geproduceerd voedsel. voor sommige producten verwerken we naast de varkens van Jeroen & Nieske Neimeijer varkensvlees van andere biologische collega's. Het biologische certificaat garandeert dat de varkens buiten lopen, goed verzorgd worden en geen preventieve antibiotica krijgen. Zo kunnen we populair varkensvlees zoals spekblokjes en spareribs vaker aanbieden en is het niet steeds uitverkocht. Bij Grutto zijn we transparant over onze werkwijze. We geloven dat dit de enige manier is om nu én in de toekomst vlees te kunnen blijven eten dat goed is voor iedereen.
Al meer dan 1.100 tevreden klanten lieten afgelopen 3 maanden een review achter.
Klantenbeoordeling:
Volgens afspraak keurig geleverd, Porties voor 2 personen, via QR code op verpakking altijd juiste bereidingswijze te lezen. Smakelijk vlees met een goed gevoel en een goed verhaal.
Klantenbeoordeling:
Goed vlees met een heerlijke smaak. Ik kook heel graag maar ik merk dat ik het nu zelfs nog leuker vind. Ik ben blij dat dit concept bestaat. De kippen hebben we ook al en het varken bestellen we binnenkort. En wanneer het op is, bestellen we weer opnieuw. Dit is een blijvertje!
Klantenbeoordeling:
Met een goed gevoel een stukje h(eerlijke) biologische kip eten. Makkelijk besteld, keurig gekoeld en gesealed Zo de vriezer in, altijd bij de hand!! Voor mij niks anders meer.